Home >Cykloturistika >Cyklovýlety >Velké Meziříčí

Velké Meziříčí

Vzdálenost 54.6 km Tip střední Převýšení 539 m Čas 3 h

Trasa začíná v Pocoucově, kam se můžete nechat svést také městskou hromadnou dopravou. Vydáte se směrem na Budíkovice, kde se napojíte na cyklotrasu 103 a 5214. Následuje stoupání podél vrcholu Jelení hlava. Průjezdem přes Benetice minete kostel sv. Marka a kousek za ním odbočíte na cyklotrasu 5112, po které jedete zhruba dva kilometry. Následuje křižovatka, kde pokračujete rovně na Bochovice a Horní Heřmanice. Za obcí Horní Heřmanice se napojíte na turistickou modrou, která vás dovede do Balínského údolí, kterým vede také naučná stezka a cyklotrasa 5234. Jakmile vyjedete z údolí, tak se před vámi objeví cíl trasy – město Velké Meziříčí. Zde doporučujeme navštívit zámek, městskou věž či synagogu s židovským hřbitovem. Pokud vám nebude vadit menší stoupání, tak vyražte na rozhlednu na Fajtově kopci. Odtud sjedete dolů směrem k řece Oslavě a pokračujete Nesměřským údolím až do obce Rohy. Pokračujte po cyklotrase 5109 směrem na Nárameč a dále po cyklotrase 5106 do Trnavy, odkud už je to kousek do Pocoucova či Třebíče.

Pro zobrazení mapy ve velkém rozlišení